Pasadena, right on

2 oktober 2012 - Pasadena, California, Verenigde Staten

We zijn vandaag in Pasadena aangekomen. Onze eerste overnachting van deze vakantie. Vanmorgen om 10.10 uur zijn we in het vliegtuig gestapt om met een omweg via Houston in Los Angeles aan te komen.

We zijn rond vijf uur in de middag geland. Bagage ophalen was snel geregeld. Daarna met de shuttlebus naar de autoverhuur om onze Ford op te halen. Om zo snel mogelijk bij het Motel te komen hebben we de snelweg gepakt, al maakt in de spits niet veel uit. File, file, file... We konden zo wel het centrum in het donker zien. Mooie wolkenkrabbers die goed verlicht zijn. Zag er mooi uit.

Nu snel douchen. Morgenochtend willen we om 07.00 uur in de auto zitten. We rijden via Highway 2 en Highway 14 richting Sequoia National Park. We komen ook langs Red Rock Canyon State Park. Hier maken we nog een tussenstop.

Tot morgen.

1. Angelique Janssens:
    3 oktober 2012
    Sequoia is het heel mooi maar wel een lange rit maar wel mooi onder weg geniet er van ik ben blij dat ik nog een week vrij ben van al dat gereis maar wel de moeite waart. Gr. Van je zus
  2. Cindy:
    3 oktober 2012
    Hoi Rutger en Monique,
    Hele fijne vakantie! Prima tijd om weg te zijn met dit donkere weer, regen en wind. Geniet ervan.
    groeten Cindy
  3. Wim & Jeanne:
    4 oktober 2012
    fijn dat alles zonder problemen ging, hopelijk is het weer daar beter dan hier, veel plezier.